Összefoglaló
Turizmus-vendéglátási szektorban működő partnerünk adminisztratív feladatainak automatizálása.
Kihívás
Ügyfelünk a weboldalán keresztül beérkező foglalásait manuálisan rögzítette fel egy Google Sheet táblázatba, valamit a foglaláshoz kapcsolódó egyéb információkat is kézzel rögzítette fel a táblázatba.
Ez az adminisztratív munka jelentős emberi erőforrást kötött le, illetve magas volt a hibás rögzítések kockázata. Ezek miatt Ügyfelünk ezt a folyamatot automatizálni akarta.
Megoldás
Ügyfelünk meglévő SQL adatbázisát összekapcsoltuk a foglalások rögzítésére használt Google Sheet-tel.
Így a Google Sheet-en egy gomb megnyomásával importálhatóvá váltak a weblapról eltárolt adatok.
Eredmények
A munkafolyamat automatizálása után az adminisztrációra fordított idő megközelítőleg 80%-kal csökkent, illetve az adminisztráció mobilról is könnyen (ezáltal bárhonnan) elvégezhetővé vált.
Felszabadult alkalmazott
Adminisztrációval töltött munkaóra
Automatizált foglalás feldolgozás
„A Squery megoldásával rengeteg időm szabadult fel, amit eddig az adminisztrációval töltöttem. Az így megspórolt munkaóráimat az üzletfejlesztésre tudom fordítani”