Kihívás
Ügyfelünk túravezető alkalmazottainak beosztását manuálisan végezte el, ezzel számos értékes munkaórát veszített el.
A folyamat során több különböző táblázatból manuálisan gyűjtötték össze a releváns adatokat.
Megoldás
A létező Google Sheet táblázatban egy felugró ablakot hoztunk létre, ahol az alkalmazott neve és a kívánt időintervallum kiválasztásával listázta a releváns munkákat. Megerősítést követően a beosztás és a pénzügyi elszámoláshoz szükséges adatok automatikus megjelentek.
Továbbá a foglalások nyomonkövethetősége érdekében státuszok alapján automatikus formázást állítottunk be
Eredmény
A munkafolyamat automatizálása után az adminisztrációra fordított idő megközelítőleg 80%-kal csökkent, illetve a hibás pénzügyi elszámolások száma is jelentősen csökkent.
Adminisztrációval töltött munkaóra
Precíz pénzügyi elszámolás
„A Squery megoldásával rengeteg időm szabadult fel, amit eddig az adminisztrációval töltöttem. A foglalások követése és a pénzügyi elszámolások elkészítése nagyban egyszerűsödött.”