WLRP – Folyamatfejlesztés

Ügyfél
WLRP
Szolgáltatás
Folyamatfejlesztés
Kihívás

Ügyfelünk túravezető alkalmazottainak beosztását manuálisan végezte el, ezzel számos értékes munkaórát veszített el. 

A folyamat során több különböző táblázatból manuálisan gyűjtötték össze a releváns adatokat.

Megoldás

A létező Google Sheet táblázatban egy felugró ablakot hoztunk létre, ahol az alkalmazott neve és a kívánt időintervallum kiválasztásával listázta a releváns munkákat. Megerősítést követően a beosztás és a pénzügyi elszámoláshoz szükséges adatok automatikus megjelentek.

Továbbá a foglalások nyomonkövethetősége érdekében státuszok alapján automatikus formázást állítottunk be

Eredmény

A munkafolyamat automatizálása után az adminisztrációra fordított idő megközelítőleg 80%-kal csökkent, illetve a hibás pénzügyi elszámolások száma is jelentősen csökkent.

0 %
Adminisztrációval töltött munkaóra
0 %
Precíz pénzügyi elszámolás
1648075033069

„A Squery megoldásával rengeteg időm szabadult fel, amit eddig az adminisztrációval töltöttem. A foglalások követése és a pénzügyi elszámolások elkészítése nagyban egyszerűsödött.”

Sebődi Tímea

Ügyvezető

Kezdjen új projektbe velünk!

Kérdése van? Beszéljünk róla!