Hatékony riporting a pontos döntésekért
A Squery nem csak egy átlagos tech cég. Azzal a céllal hoztuk létre, hogy megmutassuk: az adatelemzés nem csak a száraz számokról szól. Mi a technológia és kreativitás kereszteződésében dolgozunk azért, hogy partnereink a legtöbbet hozhassák ki vállalkozásukból.
Miért fontos a riporting?
A riporting nem csak száraz adatok sorozata. Egy jól megalkotott riport lehetőséget teremt arra, hogy tiszta képet kapjunk a vállalati működésről. Segít abban, hogy adatainkból valós, használható információkat nyerjünk ki.
Ha tehát azt szeretnéd, hogy a vállalkozásod ne csak úszkáljon az adattengerben, hanem ki is halássza belőle a legfinomabb falatokat, a riporting ehhez az egyik legfontosabb eszközöd lesz.
Jobb döntéseket hozhatsz
Az alaposan elemzett és bemutatott adatok lehetővé teszik, hogy megalapozott, tájékozott döntéseket hozz, elkerülve a felesleges kockázatokat.
Időt spórolsz
Nincs többé órákon át tartó adatbányászat vagy keresgélés a szükséges információkért. Egy jól strukturált riport gyors és könnyű hozzáférést biztosít a lényeges információkhoz, ráadásul mivel automatikusan frissülnek mindig naprakész lehetsz belőlük.
Növekszik az üzleti hatékonyságod
Az időben feltárt trendek és mintázatok lehetővé teszik a folyamatok gyors finomítását és a stratégiai irányok optimalizálását.
Vedd fel velünk a kapcsolatot, és segítünk összeállítani a hatékony céges riportjaidat!
Hogyan dolgozunk?
A riporting nem varázslat, ezért az értékes információ sem bújik elő nyúlként a kalapból. Gondos, átgondolt folyamatra van szükség ahhoz, hogy az cégben keletkező adatokból valódi értéket nyerjünk ki, amit emészthető formában be tudunk mutatni.
Adatgyűjtés
Első lépésben alaposan megismerjük és összegyűjtjük az összes releváns, a céges folyamatok során keletkező adatot. Ez lehetőséget teremt arra, hogy teljes képet kapjunk a vállalati működésről.
Adattisztítás és előfeldolgozás
Mielőtt mélyebbre ásnánk, megtisztítjuk és rendezzük az adatokat. Ez biztosítja, hogy csak valódi, releváns információk kerüljenek a riportba.
Elemzés
Ennek során különféle eszközöket és technikákat használunk az adatok vizsgálatához és a trendek, mintázatok és összefüggések felfedezéséhez.
Riport készítés
Az elemzési fázis után jön a lényeg: a riport létrehozása. Grafikonok, diagramok és egyéb vizualizációs eszközök segítségével ábrázoljuk az eredményeket, hogy azok számodra és minden kollégád számára is könnyen érthetőek és követhetőek legyenek.
Visszajelzés és finomítás
A riport véglegesítése előtt megosztjuk veled is a formátumot, és meghallgatjuk az észrevételeidet, javítási kéréseidet. Az esetleges módosítások után tökéletesítjük a riportot, hogy a végeredmény pontosan tükrözze az üzleti céljaidat és igényeidet.